19 de gener 2007

Perry, Perry quite contrary...


Hola a tots i totes.
Suposo que aquesta actualitzacio va mes dirigida als catalanoparlants i intentare ser breu, pq comenso a ser capas de preparar-me.
Sabieu que aquest any prepara mes desastres naturals que l'anterior? El mateix a dins meu. Crec que em trobo a les portes de canvi i com a control freak que soc, estic intentant crear mecanismes de defensa. Malauradament no funcionen com abans. Pero sempre han estat en stand by. Cal recordar-se'n de com funcionen. per que? Per pal.liar, per enfrontar el fracas.
En el meu cas provo de no posar-me grans objectius i a mig termini, per tenir una porta oberta i escapar quan els problemes m'afecten. Per burlar la felicitat en cas que vingues disfressada d'estabilitat. Cadascu ho fa de diferent maneres.
Si esteu a l'altra banda, necessito les vostres suggerencies. I tu, com ho fas?
By the way, penso molt en tothom. Tant de bo tingues 365 dies lliures a l'any i 4 mans, 7 boques per poder estar en contacte amb tothom. We are so spread!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Trankila Selvis , molta forca i en davant, no ets la unica, si et consola!!!!Alex