07 de gener 2007

it all began...

Bé, ha anat tan ràpid i fàcil, no m'ho pensava pas. Gràcies yoyoinberlin per donar el pas, vet aquí que m'ha animat per poder seguir-nos la pista sense patir pel temps entre e-mails.
Buf no puc eviatar sentir-me com part d'una mena de moda que considero una mica absurda. I la paraula "moda" no és precisament una vella coneguda.

El cas és que, ara mateix te una raó de ser i es troba en connexió directa amb l'evolució de l'era de la comunicació.
Hi ha 3 raons bàsiques:
Estic cansada dels messengers (en tinc 4) i trepitjar continuament converses o no ser capaç de seguir-ne tres al mateix temps.

Estic cansada de mirar els e-mails (en un dia a casa o a la feina) en un promig de cada 2 hores i no soc gens amiga dels telèfons (crec que em queda una mà de trets prehistòrics per mostrar) wait and see.

Junt amb el fet que una amiga meva em va vendre una càmera digital a molt bon preu i que és hivern, post Nadal i em venen ganes d'alliberar els meus bons propòsits (escriure més, entre ells)

Espero poder fer-me una pàgina web algun dia, però de moment, aquí comença un reguitzell d´intercanvi d´informacions i sensacions.

BENVINGUTS i GRÀCIES