23 d’abril 2007

that's what you get!

- SANT JORDI -



Avui havia de fer-ho i havia de ser-ho.
Sant jordi. Un dels pocs dies que celebro. O dels que me'n recordo.
I aquest any, per la meva sorpresa m'agafa entre torns de nit, i tinc a penes una hora per anar a buscar roses que regalaré a qui s'escaigui. Segurament als micos amb els que treballo, però en fi... Tirar els diners li dic jo amb lo cares que estan les roses.
En tot cas, per els/les que es puguin sentir malament, penseu en mi. Són les 18:45 i ni tan sols mon pare m'ha enviat un e-mail per Sant Jordi. Ni un puto e-mail. Ni nòvio ni ná, però d'això no em queixo, al contrari. Jo no he pogut enviar e-mails i roses pq haig de dormir durant el dia per treballar de nit... What is your excuse?

En tot cas voldria desitjar, de manera massiva a tots els catalans i/o catalanoparlants una feliç diada i inclosos aquells que per la primavera estiguin descobrint de nou el gust de les ferormones: FELICITATS

En el fons, pels que esteu a Barcelona, Diosss, la jentáh por las Ramblas oishhh... quita, quita, quitaaa