29 de juny 2007

prólogo

Sempre m'ha interessat aquesta paraula, pròleg... És curiosa, no?
Avui tinc temps de començar a escriure una miqueta més.
I com a introducció, vaig començar ahir a aprendre a tocar guitarra. El millor és que he entès cosetes, estic molt contenta.

Today's feelings:
It's only toughts, out of feelings, it is only sensations. Però tinc els nervis a punt de rebentar.
Em sento com fent un exàmen contínuament del que se que mai treuré la nota que vull assolir. I amb els nervis fets una coca. Així vaig

Ahir alguna força estranya em va tocar l'espatlla. Però després no va respondre...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, he auqí uno de tus textos más misteriosos.
Yoyo aquí en Berlín con resfriado, la semana de lluvia y nervios ha pasado factura. Pero manyana, si me encuentro mejor, actualizaré mi entrada del blog. Eso sí, creo que yo seré más simple.
Molts petons,
Yoyo